Pogoji poslovanja

Predstavitev izdelkov ali storitev

Vsak izdelek ali storitev je v elektronski trgovini predstavljena z osnovnimi podatki ter še z dodatnimi: naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis in cena.

Nakupovalna košarica

Nakupovalna košarica ima enako vlogo kot košarica v vaši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino in s pritiskom na gumb “posodobi košarico” se vam glede na spremenjeno količino preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s pritiskom na gumb “odstrani (simbol X)”.

Postopek nakupa

Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti, potem kliknite na gumb “Nadaljuj na blagajno”. Sistem vas bo preusmeril v obrazec, kjer vpišite zahtevane podatke. Po vpisu vaših podatkov kliknite gumb “Kupi sedaj”, da oddate naročilo.

Dostava

Vse izdelke, ki so na zalogi (navedeno pri posameznih izdelkih) odpremimo v 10 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so možne tudi po telefonu. Telefonska številka je 040 423 940. Informacije pa so možne tudi po e -mailu: info@hlodko.si. Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije in Hrvaške. Izdelke, ki so pošli, vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu oz. sporočili na vaš e- naslov.

Stroški dostave

Blago pošiljamo preko Pošte Slovenije. Ker vemo, da je vaša varnost pri plačevanju na prvem mestu, smo vam v e-trgovini ponudili 100 % varno plačevanje ob prejemu blaga z gotovino. Dostava je brezplačna. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Ko ste pregledali, če je vse v redu, naročilo potrdite s klikom na gumb “kupite sedaj”. Če ste v podatkih vpisali vaš pravilen e-mail naslov, boste po opravljenem postopku nakupa prejeli elektronsko potrdilo o prejemu naročila.

Cene in DDV

Cene v spletni trgovini so označene v evrih. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1, saj nismo zavezanci za DDV. Cene so zagotovljene za čas naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Tajnost podatkov

Mateja Muše s.p. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. Katalog zbirke osebnih podatkov je prijavljen državnemu nadzornemu organu in objavljen v registru zbirk osebnih podatkov.

Odstop od naročila

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@hlodko.si. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago, nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Tudi če kupec v tridesetih dneh po prejemu vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila. Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem (v primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (Pošta Slovenije).

Vrnitev izdelka

V naši trgovini skrbimo za kakovost blaga. V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, ga bomo z veseljem nadomestili z drugim ali vam vrnili denar. Nepoškodovanega in v nespremenjeni količini, lahko brez pomislekov vrnete v roku 30 dni od nakupa oz. sporočila o vračilu. – Pošljite ga na naše stroške preko podjetja Pošta Slovenija, s katerim imamo sklenjeno pogodbo, na naslov: Mateja Muše s.p., Radna vas 12 b, 8231 Trebelno. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni v primeru, da je potrošnik odprl embalažo in je izdelek že bil uporabljen. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Kdaj gre za stvarno napako? Kadar: – artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet – artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana – artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane – je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacija

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte dostavljalcu in nas obvestite na mail info@hlodko.si Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako.

Pritožbe in spori

Spletna trgovina hlodko.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina hlodko.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 423 940 ali po elektronski pošti na info@hlodko.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@hlodko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podatki na straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.

Varstvo potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Naslov spletne trgovine: Mateja Muše s.p. Radna vas 12 b, 8231 Trebelno, Slovenija, mobitel: 040 423 940, E-mail: info@hlodko.si.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje!